Online fietsenwinkel
Heb je een vraag over je laatste bestelling? Onze selectieBekijk deze hier!

Levering

Levering

Waarom heb ik een gedeeltelijke levering ontvangen?
Om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen verzenden, kan het zijn dat wij deze in meerdere pakketten splitsen.  Na uw aankoop ontvangt u zoals gebruik...
Wat kan ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?
Indien een door ons geleverd artikel beschadigd of op een manier niet in orde is, kunt u het artikel uiteraard kosteloos aan ons retourneren onder opgaaf va...
Een artikel ontbreekt! Wat kan ik doen?
U kunt er zeker van zijn dat dit niet onze bedoeling is.  Controleer of u geen gedeeltelijke levering heeft ontvangen voordat u contact met ons opneemt....
Wat kan ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?
Het spijt ons zeer, we proberen altijd een foutloze bestelling te leveren. Neem in dat geval rechtstreeks contact op met onze klantendienst middels het ...